повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись із менеджером за контактним номером телефону (096) 213 41 82 та проінформувати про бажання повернення з невідповідності очікуванням.
Товар для повернення має бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо.
- збережено та не пошкоджено товарну упаковку,
- збережено всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- Відсутні сліди використання.
Повернення здійснюється будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця.
Адреса для повернення:
-Нова пошта №3 вул. Ювілейна, 2, 52, Світловодськ, Кіровоградська обл.
Ліненко Тетяна Олександрівна +380(98)-462-86-16.
-Також ви можете зробити повернення за адресою: 27501, Україна, Кіровоградська область м. Світловодськ, вул. Вадима Бойка 11.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, з невідповідності очікуванням,
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявленні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,
- при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.
Інформація про отримання товару неналежної якості повинна бути виконана в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням електронною поштою, вказаною на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp за номером телефону, вказаним на сайті
Товари, що не підлягають обміну або поверненню.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів відносяться:
1.Апарати для гоління
2.Рукавички
3. Панчохи-шкарпеткові вироби